ПРОВЕЖДАНЕ НА УЕБИНАРИ, СВЪРЗАНИ С УПРАВЛЕНИЕТО НА РИСКА В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ОТ ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР“ – ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ЗАПИСВАНИЯТА

УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,

УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

 

Към настоящия момент се изчерпа предвидената бройка от 140 колеги, които ще вземат участие в двата планирани уебинара – съответно на 28 и 30 април. Списъците на участниците са приложени като прикачени файлове. Моля ако междувременно има отказал се участник поради обективни причини да ни уведоми своевременно за да не остава работното място в платформата празно.

Уебинарът ще се проведе чрез онлайн видеоконферентна връзка „Zoom“ (www.zoom.us). За да се използва платформата се изисква сваляне и инсталиране на компютъра, който ще се използва. Обикновено за тази операция не се изисква администраторски права, но Ви препоръчваме да направите тестване междувременно, за да няма сривове в последния момент.

За самия уебинар записаните участници ще получите покана, съдържаща линк към сайта. При кликване върху линка, автоматично ще се зареди страницата на „Zoom“. В случай че не сте инсталирали приложението преди самия уебинар, след активирането на линка, в страницата на „Zoom“ ще се зареди следното съобщение: If nothing prompts from browser, click here to launch the meeting, or download & run Zoom. Кликнете върху надписа download & run Zoom и приложението ще се свали и инсталира автоматично. След това в отделен прозорец ще се зареди самият екран на уебинара. Достъпът за уебинара ще е отворен 30 минути преди началния час, за да се даде възможност на участниците да се включат или при нужда да потърсят съдействие.

След края на презентацията е предвиден половин час за отговор на въпроси, които ще имате възможност да изпратите предварително най-късно до 24.04 (петък), края на работния ден. Лекторът ще подготви въпросите, на които ще отговори в рамките на предвиденото време, като самите въпроси ще бъдат анонимни и няма да бъде давана информация за лицето, което ги е изпратило.

За да имате възможност да получите отговор на въпроси, които ви интересуват, моля изпращайте ги на имейл: [email protected] до 18:00 ч. на 24.04.2020 г."

Отново обръщаме внимание, че инициативата няма за цел да замести отложените обучения, но би могла да Ви даде възможност, да получите актуална информация за процеса по управление на риска и да зададете своите въпроси, отговорите на които ще бъдат взети при подготовката на обучителните модули за обученията в рамките на проекта, които ще се провеждат по-късно през годината.

Няма как да не отбележим впечатлението, което прави към големия интерес от тази алтернативна форма на обучение и записалите се 140 участника в рамките на три дни.

Отчитайки полезността и ефективността на тези форми на комуникация и споделяне на опит и нови знания, дирекция МКВО ще направи всичко възможно те да станат константна форма занапред. В тази връзка през месец май може да бъде проведен едночасов уебинар по въпроси, свързани с одит на информационните технологии.

За допълнителни въпроси или уточнения може да се обръщате към Валентин Бонев – началник на отдел „Методология на контрола“ в дирекция „Методология на контрола и вътрешен одит“ на телефон 02/9859 5254, или на телефон 02/9859 2351.

 

Поздрави и бъдете здрави!

Дирекция „Методология на контрола и вътрешен одит“




22.04.2020 г.